De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh

Ook hier is de bundel 'De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh' te bestellen. Deze bundel, met een sarcastische cyclus van tien tragische liefdesgedichten plus vier bonus tracks kost € 7,95 ex. verzendkosten à € 2,50. Bestellen kan door eenvoudigweg een mailtje te sturen naar widaan@gmail.com
Vermeld in de onderwerpbalk 'bestelling bundel'. Ook is de bundel te koop bij optredens, zie daarvoor de lijst aan de linkerkant van deze pagina.
Bovendien is er een aantal verkooppunten van de bundel. De lijst wordt uitgebreid, maar de bundel is nu al te koop bij:
- Boekhandel Wilbro, Tegelen en Venlo
- Muziekwinkel Sounds, Venlo
- Museum Van Bommel Van Dam, Venlo
- Kantoorboekhandel van Heel, Tegelen
- Galerie New Untitled, Venlo
- Wijncafé Vin l'Eau, Venlo
- Boekhandel Koops, Venlo

dinsdag 29 mei 2007

VeniVidiVici

Jottem! VVV promoveert.

Ik heb me al dagen niet in de stad laten zien uit vrees voor DE OPMERKING.
Dit is een opmerking die ik vrijwel dagelijks naar mijn hoofd geslingerd krijg, soms door mensen waarbij ik dan denk "Waarom jij", maar dat terzijde. Deze opmerking luidt "Kinse dao neet ens n gedicht euver schrieve knöl?". Spelling andermaal onder voorbehoud. Deze hatelijke opmerking muteert zich nu naar een velerlei frasen met betrekking tot het gedicht over VVV over wiens bestaan niemand twijfelt.

ER IS GEEN GEDICHT OVER VVV EN ER KOMT GEEN GEDICHT OVER VVV.

Dank.

2 opmerkingen:

Bart Kockelmans zei

Goed zo! Houden zo!

Daan Doesborgh zei

Ik ben zo consequent als... Als... Als... Hé bah niemand is zo consequent als ik!