De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh

Ook hier is de bundel 'De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh' te bestellen. Deze bundel, met een sarcastische cyclus van tien tragische liefdesgedichten plus vier bonus tracks kost € 7,95 ex. verzendkosten à € 2,50. Bestellen kan door eenvoudigweg een mailtje te sturen naar widaan@gmail.com
Vermeld in de onderwerpbalk 'bestelling bundel'. Ook is de bundel te koop bij optredens, zie daarvoor de lijst aan de linkerkant van deze pagina.
Bovendien is er een aantal verkooppunten van de bundel. De lijst wordt uitgebreid, maar de bundel is nu al te koop bij:
- Boekhandel Wilbro, Tegelen en Venlo
- Muziekwinkel Sounds, Venlo
- Museum Van Bommel Van Dam, Venlo
- Kantoorboekhandel van Heel, Tegelen
- Galerie New Untitled, Venlo
- Wijncafé Vin l'Eau, Venlo
- Boekhandel Koops, Venlo

zondag 10 juni 2007

Tom Waits

Tom Waits. Tom Waits. Tom Waits. Tom Waits. Tom Waits.

Mijn persoonlijkheidstoornis neemt ernstigere vormen aan.

Was ik tot voor een paar maanden nog stellig overtuigd van het feit dat ik Iggy Pop was, mijn pijlen zijn nu gericht op Tom Waits.

Welnee, ik ben Tom Waits niet, maar hij is een heel goede vriend van me. Sterker nog: vrij regelmatig treffen we elkaar in de kroeg. We drinken een whisky en praten wat, of grappen wat. Bovendien heb ik Tom Waits mijn meeste gedichten wel laten lezen, maar even sporadisch als we het hebben over zijn muziek hebben we het over wat ik zoal schrijf.

Ach, ik kan zo schaamteloos lachen om de anekdotes die hij vertelt. Tom Waits, overigens, heeft niet de brullende diep-vanuit-je-tenen-lach die je van hem zou verwachten, integendeel. Hij heeft een bescheiden soort grinnik, net zoals zijn normale spreekstem wel hees is en warm, maar naarmate je er langer naar luistert toch ook weer heel normaal, en niet de wilde grom die zijn muziek zo typeert.

Tot diep in de nacht kunnen we zo een eind weg praten, soms ontzettend serieus maar dan weer vol subtiele grappen. Tom Waits en ik, wij zijn de mannen.

Gedicht volgt.

1 opmerking:

Unknown zei

Vater des Venloerlands.
dit is geen reactie maar een rply. nav onze korte maar prettige ontmoeting v hedenmddg wil ik gvraag weten hoe jij / u denkt jouw generation [my generation the zimmers
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/133758
]
om te bouwen tot een niet LOL maar een serieuze future groep.? of motte we wachten tot de 10 jarigen 20 zijn en jullie onder de voet lopen. jullie banen inpikken en jullie op onbelangrijke en slecht betaalde functies buitenspel zetten?

reaction?