De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh

Ook hier is de bundel 'De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh' te bestellen. Deze bundel, met een sarcastische cyclus van tien tragische liefdesgedichten plus vier bonus tracks kost € 7,95 ex. verzendkosten à € 2,50. Bestellen kan door eenvoudigweg een mailtje te sturen naar widaan@gmail.com
Vermeld in de onderwerpbalk 'bestelling bundel'. Ook is de bundel te koop bij optredens, zie daarvoor de lijst aan de linkerkant van deze pagina.
Bovendien is er een aantal verkooppunten van de bundel. De lijst wordt uitgebreid, maar de bundel is nu al te koop bij:
- Boekhandel Wilbro, Tegelen en Venlo
- Muziekwinkel Sounds, Venlo
- Museum Van Bommel Van Dam, Venlo
- Kantoorboekhandel van Heel, Tegelen
- Galerie New Untitled, Venlo
- Wijncafé Vin l'Eau, Venlo
- Boekhandel Koops, Venlo

maandag 15 december 2008

Maandag-bericht 15 december 08

Hoera! Een maandagbericht!
Ik ben blij te zien dat zoveel olijke lieden uit Roggel en omstreken de weg naar mijn blog hebben gevonden om commentaar te geven op de verslaggeving rond de wervelende Open/Dicht manifestatie. Tezijnertijd zal uiteraard weer tijdig de nieuwe datum in de agenda aan de linkerkant van deze website worden aangekondigd, opdat de thuisblijvers van dit jaar volgend jaar bij het spektakel aanwezig zullen zijn.

Trouwe bezoekers van dit blog was het waarschijnlijk al opgevallen: er is een nieuw lettertype. Het was zaterdag, ik werkte mijn weblog bij en ineens drong het tot me door: deze website staat in Times New Roman en dat kán niet. Bij deze dus Verdana, bij gebrek aan Calibri.

Ik heb kaartjes voor Bob Dylan. 10 april 2009 is de dag, de Heineken Music Hall is de plek. Via www.livenation.nl zijn er, voor de liefhebbers, nog kaartjes beschikbaar. Het gerucht gaat dat wie kaartjes wil bestellen zich aan moet melden bij deze site, en dat dat zeer omslachtig is. Hier kleven twee onwaarheden aan. Ten eerste is het aanmelden bij Live Nation niet omslachtig, en ten tweede, zo liet de klantenservice mij vanmorgen weten naar aanleiding van een vraag die ik stelde toen voorgenoemde aanmelding mij niet lukte, is het voor het Dylan-concert helemaal niet nodig je aan te melden. Gewoon klikken op kaartjes bestellen en het formulier invullen. Je wordt dan automatisch begeleid in het je aanmelden bij ticketprovider Eventim, dat moet dan weer wel, maar ook dat is zo geklaard. Servicekosten zijn wel hoog: €6,20.

Om er dan nog maar een willekeurige mededeling tegenaan te gooien: het leek me een goed idee ook dit maandagbericht weer af te sluiten met een Youtube video. Er komt binnenkort exclusief Open/Dicht beeldmateriaal van mijn Gerrit Komrij-imitatie maar tot die tijd wil ik u allen graag kennis laten maken met de band The National. Dit nummer komt van hun meest recente album Boxer uit 2007, maar hun nieuwe album schijnt in verregaande staat van voltooiing te zijn. Veel plezier!

Geen opmerkingen: