De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh

Ook hier is de bundel 'De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh' te bestellen. Deze bundel, met een sarcastische cyclus van tien tragische liefdesgedichten plus vier bonus tracks kost € 7,95 ex. verzendkosten à € 2,50. Bestellen kan door eenvoudigweg een mailtje te sturen naar widaan@gmail.com
Vermeld in de onderwerpbalk 'bestelling bundel'. Ook is de bundel te koop bij optredens, zie daarvoor de lijst aan de linkerkant van deze pagina.
Bovendien is er een aantal verkooppunten van de bundel. De lijst wordt uitgebreid, maar de bundel is nu al te koop bij:
- Boekhandel Wilbro, Tegelen en Venlo
- Muziekwinkel Sounds, Venlo
- Museum Van Bommel Van Dam, Venlo
- Kantoorboekhandel van Heel, Tegelen
- Galerie New Untitled, Venlo
- Wijncafé Vin l'Eau, Venlo
- Boekhandel Koops, Venlo

woensdag 4 juli 2007

Schoenenjacht deel 1

Welnu. Ik ging dus op pad om schoenen en een nieuwe portemonnee te kopen.

Het deprimerende weer van de afgelopen dagen maakte dat ik in dat eerste alvast geen zin had. Met veel auto-overreding wist ik mezelf dan toch naar de Bijenkorf te slepen om daar een gigantische bak aan te treffen met portemonnees voor een tientje. Waarom zijn portemonnees zo belachelijk duur, zelfs in de uitverkoop bij de Bijenkorf Outlet? Is het niet de bedoeling dat er geld overblijft om er in te stoppen? Eerder was ik bij de Hema, waar men schaamteloos een eurootje of zeventien vraagt voor zo'n leren vod.

Ik vond bij de Bijenkorf voor tien euro een felgroene portemonnee met slangenhuidopdruk. De lelijkste portemonnee ooit. Meteen gekocht dus.

Dan verder naar het Leger des Heils. Men bleek er minder in zak en as dan ik dacht, en ik kocht er een aantal bakelieten 78 toeren-platen.

Als het weer opklaart volgt schoenenjacht deel 2.

2 opmerkingen:

Unknown zei

vrind, beej invito hesse zwarte lak schoon mit witte zaole. mich passe ze neet. maar veur dich ideaal.
ik huur ut.

"Noten mag je kraken - mensen nooit!"
Phil Bosmans

Daan Doesborgh zei

Waarde Dick,

Ben jij soms ook geabboneerd op het citaat van de dag van www.citaten.net?

Citaat van de dag d.d. 4 juli:

"Noten mag je kraken - mensen nooit!"