De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh

Ook hier is de bundel 'De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh' te bestellen. Deze bundel, met een sarcastische cyclus van tien tragische liefdesgedichten plus vier bonus tracks kost € 7,95 ex. verzendkosten à € 2,50. Bestellen kan door eenvoudigweg een mailtje te sturen naar widaan@gmail.com
Vermeld in de onderwerpbalk 'bestelling bundel'. Ook is de bundel te koop bij optredens, zie daarvoor de lijst aan de linkerkant van deze pagina.
Bovendien is er een aantal verkooppunten van de bundel. De lijst wordt uitgebreid, maar de bundel is nu al te koop bij:
- Boekhandel Wilbro, Tegelen en Venlo
- Muziekwinkel Sounds, Venlo
- Museum Van Bommel Van Dam, Venlo
- Kantoorboekhandel van Heel, Tegelen
- Galerie New Untitled, Venlo
- Wijncafé Vin l'Eau, Venlo
- Boekhandel Koops, Venlo

dinsdag 31 juli 2007

Feest

O, o, o, wat weer een fijne dag in Amsterdam.

Morgen ga ik weer terug naar een (wat de site van het Zomerparkfeest doet vermoeden) tot dusver regenachtig Venlo.
Ofschoon ik vanmiddag werd overvallen door een nare bui van misselijkheid en hoofdpijn heb ik wederom een fantastische namiddag beleefd in Amsterdam, eigenlijk een soort Nederlands Atlantis wat is vergeten te zinken.
Ik heb een aspirientje genomen en heb in de stationsrestauratie, die hier op Sloterdijk nog wel degelijk aanwezig is en geenszins door een dönertent vervangen dreigt te worden, genoten van een latte macchiato, een brownie, de gratis krant de Pers, nog een macchiato en een croissant.
De (hetzij spaarzaam aanwezige) taalfouten en oneffenheden in de structuur van de artikelen heb ik maar voor lief genomen, de Pers is en blijft de enige gratis krant die ik niet vervelend vind.

Toen was het plotseling half zes. Ik heb een pizza gekocht, uitgebreid koken heeft weinig zin. Ik probeer juist zo veel mogelijk op te maken.

Morgen dus weer in Limburg. Overmorgen alweer Parkfeesten. Volgende week donderdag weer naar Amsterdam, met broerlief dit keer. Hij wil gaan waterfietsen, achterlijke winkels bezoeken, vliegtuigspotten en musea van twijfelachtig élan bezoeken.

Never a dull moment.

Geen opmerkingen: