De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh

Ook hier is de bundel 'De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh' te bestellen. Deze bundel, met een sarcastische cyclus van tien tragische liefdesgedichten plus vier bonus tracks kost € 7,95 ex. verzendkosten à € 2,50. Bestellen kan door eenvoudigweg een mailtje te sturen naar widaan@gmail.com
Vermeld in de onderwerpbalk 'bestelling bundel'. Ook is de bundel te koop bij optredens, zie daarvoor de lijst aan de linkerkant van deze pagina.
Bovendien is er een aantal verkooppunten van de bundel. De lijst wordt uitgebreid, maar de bundel is nu al te koop bij:
- Boekhandel Wilbro, Tegelen en Venlo
- Muziekwinkel Sounds, Venlo
- Museum Van Bommel Van Dam, Venlo
- Kantoorboekhandel van Heel, Tegelen
- Galerie New Untitled, Venlo
- Wijncafé Vin l'Eau, Venlo
- Boekhandel Koops, Venlo

dinsdag 23 juni 2009

Persco WMC

Gisteren was de persconferentie van het Wereld Muziek Concours over hun spannende crossoverprojecten op het WMC 2009, en om de aanwezige pers en notabelen vast een voorproefje te geven was onder andere bijgevoegd optreden te zien. Ik draag het gedicht 'De nacht dat een ontstoken kies me wakker hield' voor, intimi weten dat deze tekst berust op een waargebeurd verhaal, niet-intimi begrijpen dat na het aanhoren ervan. Het geheel is een duet met Nard Reijnders op saxofoon.

Dan nog even voor mijn moeder: op het stadhuis in Roermond in de ruimte waar Nard en ik stonden te wachten om de zaal te betreden was een knopje: start bruidsmars. In de zaal waar de persconferentie werd gehouden wordt namelijk normaal getrouwd. Het knopje was daar. Ik heb er niet op gedrukt. Ben je trots op me?


3 opmerkingen:

Anoniem zei

hartstikke trots. De verleiding weerstaan. Maar toch, het blijft jammer.
Mam

Anoniem zei

Bij het horen voelde ik de pijn! Ik had de vereleiding niet kunnen weerstaan en op het knopje gedrukt zonder bijbedoelingen, gewoon het uitdagende knopje.
Groetjes Will

Anoniem zei

Ja, waarschijnlijk dus het is