De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh

Ook hier is de bundel 'De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh' te bestellen. Deze bundel, met een sarcastische cyclus van tien tragische liefdesgedichten plus vier bonus tracks kost € 7,95 ex. verzendkosten à € 2,50. Bestellen kan door eenvoudigweg een mailtje te sturen naar widaan@gmail.com
Vermeld in de onderwerpbalk 'bestelling bundel'. Ook is de bundel te koop bij optredens, zie daarvoor de lijst aan de linkerkant van deze pagina.
Bovendien is er een aantal verkooppunten van de bundel. De lijst wordt uitgebreid, maar de bundel is nu al te koop bij:
- Boekhandel Wilbro, Tegelen en Venlo
- Muziekwinkel Sounds, Venlo
- Museum Van Bommel Van Dam, Venlo
- Kantoorboekhandel van Heel, Tegelen
- Galerie New Untitled, Venlo
- Wijncafé Vin l'Eau, Venlo
- Boekhandel Koops, Venlo

zaterdag 12 april 2008

De eerste liefde

Op de valreep van de week van de poëzie, met bovenstaand thema, een gedicht hieromtrent.
Dit keer wegens plaatsgebrek is dit het zoveelste gedicht dat niet in de krant komt, vandaar de stilte aan stadsgedichten de laatste tijd.
Binnenkort waag ik een nieuwe poging, en anders ga ik maar eens polsen of het E3-journaal niet geïnteresseerd is.

Basisschool

De nieuwe eeuw een verre droom
van baardgroei en studentenleven
Slagveld van mijn kindertijd

Vandaag ben ik teruggekeerd
om nu de les te mogen geven
Ik de dichter niet het kind

Mijn eigen school reeds afgebroken
en de nieuwbouw alweer oud
net als ik haast nieuw behuisd
en links en rechts alweer verbouwd
Hades' logge dronken vuist

Eerste liefde hier ontsprongen
Dit de Franse Alpenbron
tot vage poel teruggedrongen

Nu de vrijdagmiddag van mijn schoolbestaan
De pleinen kale kruinen
Kinderstemmen weggestorven
enkel dode fietsen blijven staan

Geen opmerkingen: