De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh

Ook hier is de bundel 'De Reeds Beweende Liefdes van Daan Doesborgh' te bestellen. Deze bundel, met een sarcastische cyclus van tien tragische liefdesgedichten plus vier bonus tracks kost € 7,95 ex. verzendkosten à € 2,50. Bestellen kan door eenvoudigweg een mailtje te sturen naar widaan@gmail.com
Vermeld in de onderwerpbalk 'bestelling bundel'. Ook is de bundel te koop bij optredens, zie daarvoor de lijst aan de linkerkant van deze pagina.
Bovendien is er een aantal verkooppunten van de bundel. De lijst wordt uitgebreid, maar de bundel is nu al te koop bij:
- Boekhandel Wilbro, Tegelen en Venlo
- Muziekwinkel Sounds, Venlo
- Museum Van Bommel Van Dam, Venlo
- Kantoorboekhandel van Heel, Tegelen
- Galerie New Untitled, Venlo
- Wijncafé Vin l'Eau, Venlo
- Boekhandel Koops, Venlo

woensdag 3 oktober 2007

Meel en melk

Elk gezicht op Amsterdam is als een ansichtkaart in een bakkerij. Er hangt een meel- of melkachtige waas van kou over de natte straten, de bomen en het water.
Melancholie is het trefwoord van het weer.

Ik kan niet zorgeloos doorfietsen of boos worden als er een of andere idioot zijn verkeertechnische onkunde flamboyant ten toon spreidt door de achterlijkste capriolen uit te halen met als schijnbaar doel mij het leven zuur te maken. Mij rest niets dan somber na kijken en weer een dichtregel op te hoesten, die ik al fietsende vergeet voor ik thuis ben.

Ik kan niet glimlachen naar de man die oversteekt, naar de cassière, naar de buurvrouw, naar de docente, naar het meisje dat ik niet ken die me hallo zegt (oh wacht dat gaat toch wel), naar de toeristen, naar de cafébezoekers, naar de winkeliers...

Maar kan ik niet is wil ik niet.

Geen opmerkingen: